petek, 4. april 2014

Kako začeti in uspeti!

Danes vam bom na kratko poskušal približati kaj je potrebno izvajati, da smo uspešni v spletnem marketingu.

Torej pa začnimo:

1. Prvo pravilo za uspeh na spletu je zelo pomembno in sicer, da se mi s produktom ali storitvijo poistovetimo in da v produkt verjamemo ter zaupamo. Ker le tako ga bomo znali dobro opisati in na koncu prodati.

2. Mentor je oseba, ki je za naš razvoj že v začetku zelo pomemben člen. Pomembno je kako pridemo do pravega mentorja. Osebo moremo dobro spoznati, si o njej prebrati in zaupati v začetku samo njej v kolikor je na nekem področju res odlična. Zakaj tako? Ko smo mi na začetku še nimamo znanja in težko primerjamo in dvomimo zato je najbolje, da zaupamo mentorju in smo printer njegovih dejanj. S tem bistveno hitreje osvojimo zanje in dosežemoželjen rezultat.

3. Izvajanje smernic ali ciljev. Pomembno je, da imamo cilj in datum. Tako dobimo možnost motivacije in kar je zelo pomembno, da se sam projekt razvija v pravo smer, da ne popuščamo in pozabljamo na stvari. To pomeni, da si stvari zapisujemo in redno spremljamo svoj koledar ali planer. Uspeh je zagotovljen samo na takšen način.

4. Izvajanje prodajnih kanalov je področje, kjer si vsak določi na začetku z mentorjem, kaj je za osebo optimalno. Pregleda se kakšna znanja oseba že ima ali je popolni začetnik, temu se potem tudi prilagaja prodajna strategija. Oseba si izbere dva kanala. Kaj to pomeni? To pomeni, da bo oseba produkte tržila, naprimer preko Fb, Googla, Bing,Youtube,.itd.

Ko postavimo kanale se začne trženje in obdelovanje, ter izboljšave, testiranje, da zgodbo pripeljemo do te točke, ko se produkt res dobro prodaja.

5. Baza ljudi je področje v kolikor mi želimo preiti v fazo, kjer želimo pridobiti svoje občinstvo ljudi, ki bo nam zaupalo in sledilo. Obstaja ogromno gradiva na to temo, kako zgradimo bazo ljudi. Pomembno je pa tudi, da smo kredibilna oseba. Kako to postanemo? To postanemo tako, da ljudem damo brezplačno znanje in na točki, ko vidimo da je število privržencev okoli 15 poskusimo z anketo in preverimo kaj si oni želijo. Tako ugotovimo kaj lahko zapakiramo v neko vrednost, ki jo mi lahko v tem zapakiranem paketu damo in jim to prodamo po akcijski ceni.

6. Konstanto nadgrajenavja zanja, kjer je seveda pomembno to, da se zavzemamo za vlaganje znanja v sebe. To pomeni da imamo stalni stik s tokom naprimer eden iz med tokov je tudi ta klikni in si poglej spletno stran da dobite občutek kaj se dogaja na spletni strani.

Ni komentarjev: