Pogosta težava pri delu od doma je, da podjetniki ne znajo dobro
ločevati službe in družine.
Da bi se temu izognili, si preberite nekaj nasvetov. Pisarna naj bo v ločenem prostoru
Organizacija delovnega mesta je ključna za to, da lahko uspešno ločujete zasebno in službeno sfero vašega življenja. Določite prostor, ki naj bo namenjen le službenemu delu, vanj pa ne vstopajte izven vašega delovnika, torej v vašem prostem času.
Vsak dan si določite 3-5 glavnih prioritet
Napravite seznam opravil, ki jih morate opraviti. A ker vsi vemo, da so takšni seznami lahko neskončno dolgi, si vsakodnevno dodatno določite 3-5 glavnih opravil, ki jih morate v tem dnevu nujno dokončati. Slej ko prej se bo vaš seznam močno skrajšal.
Poslužujte se komuniciranja preko videokonferenc
Skype in Google Hangouts sta odlični spletni orodji za organizacijo poslovnih sestankov preko interneta. Kljub temu da ne gre za srečanje iz oči v oči, se boste na ta način lažje izognili številnim težavam pri komunikaciji, ki se lahko zgodijo med pogovorom po telefonu ali po elektronski pošti.
Začnite se mrežiti z drugimi podjetniki
Udeleževanje na različnih poslovnih dogodkih in konferencah je lahko odlična priložnost za spoznavanje novih ljudi iz vaše podjetniške panoge. Poleg tega pa boste na takšnih prireditvah pridobili še veliko novega znanja, ki vam lahko pomaga kasneje, ko se bo vaše podjetje razširilo.
Izkoristite moč blogov in družbenih omrežij S pomočjo spletnega bloga ali profilov na različnih družbenih omrežjih boste lahko razširili glas o svojem podjetju, hkrati pa si ustvarili platformo, na kateri boste lahko ljudi obveščali o vašem podjetju ter se povezovali z novimi podporniki.
Ni komentarjev:
Objavite komentar